5 Haziran 2014 Perşembe

Baharatlıklarım ;)

Merhabalar efendim son günlerde yağmur yağmur sardım çeyiz hazırlığına :) Buda bnm baharat takımım ilk olarak kavonozlarımı şeçmek bi hayli zorlu oldu ama sonunda seçtim ilk olarak kavonozları boyaları üç kat boyadım daha sonra ponpon fırçanın arkasıyla beneklerini yaptım dekupaj tekniğiyle süsledim üzerine bn hamurla yazmayı  istemedim o topa girmedim yani :) daha sonra normal fırında 140 derecede 30 dk fırınladım ama fırına soğukken koyup soğukken almamız gerekiyor ve bence o koku insanı zehirleyebilir o yüzden be


Ve işte bnm çay takımım da maviş olduğu için bn bunlarıda maviş yaptım:) 

2 yorum:

  1. Ne cici olmuşlar. Bi dekupa denemedim :) Böyle güzellikler yapmak için denemek istiyorum ben de. Çay takımı da baharatlıklar da çok hoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bnce kesinlikle denemelisin :) çok hoş seyler çıkıyor teşekkür ederim :)

      Sil