30 Mayıs 2014 Cuma

Reçellikler geldiii :)

Ve cam boyamalarım iki tanesi ablama gerisinde benim çeyizime olucak işallah ben mutfağımı çok renkli olmasını istiyorum işallah üç ay sonra evim deyim o zaman gösteririm size mutfağımı ..:) şimdi. Önce bn bu işe başlamak istediğimde hangi boya nasıl diye anlamamıştım gittim sordum kavonozları boyamak için cam boyası dedim verdiler sünger ponpon fırcayıda onlar verdi gerisi bna kaldı tabi gittim sectim tecellileri kavonozları başladım boyamaya üç kat boyadım kırmızı zaten kapandı da pembeyi düşündüm acaba kapanmazmı diye oda kapattı ama bnm boyamdan galiba kırmızı olan biraz pürüzlü oldu pembe ve beyazın markası farklıydı çok güzel bir görünüm elde ettim bir daha o markadan alıcam :) sonrada küçük pon pon fırçanın arkasıyla benekleri yaptım tek katta çok güzel oldu ee geldik işin en kötü tarafına eşime söyledim aldı geldi sprey verniği başladık balkonda verniklemeye çok kötü burası ama sonunda hallettik ve sonuç  çok cici seyler oldu eğer isterseniz sizler içinde hazırlanır efem :) iyi günler
Bu ilk kat boyandıktan sonra ki hali 
Buda ikinci kat boyandıktan sonra 

Buda son halii reçelliklerimin :) güle güle kullanalım :) 



1 yorum: